• Alle retourzendingen moeten een kopie van het retourformulier in de doos bijgevoegd hebben.

  • De geretourneerde producten moeten volledig nieuw, niet gedragen en in hun originele verpakking zijn. Geretourneerde producten die tekenen van slijtage of gebruikssporen vertonen, of als het product niet meer geschikt is voor de verkoop, zullen niet worden verwerkt door ons team.

    Geretourneerde producten moeten in een aparte verzendverpakking worden verzonden om beschadiging van de originele schoenendoos te voorkomen. Wij hebben het recht om uw retouraanvraag te weigeren als de originele verpakking beschadigd is.

    Verzendkosten die gemaakt worden tijdens het retourneren van uw bestelling worden niet vergoed door Solemates.

    Wij zijn geen fysieke winkel, en hebben geen showroom. Dit betekent dat wij geen retouren aan ons KvK en/of retour adres accepteren. Elke retour moet via een postdienst aangemeld worden. Wij raden u aan om uw retourzending te voorzien van een track & trace. Solemates draagt geen enkele aansprakelijkheid voor de retourzending, tot deze bij ons magazijn is aangekomen.

  • Als je retourzending is geaccepteerd, wordt je terugbetaling automatisch verwerkt en gecrediteerd op je oorspronkelijke betaalmethode. Het kan 3-5 werkdagen duren voordat je terugbetaling is verwerkt.

  • Als je retourzending is geweigerd, wordt je hiervan binnen 2-3 werkdagen per e-mail op de hoogte gesteld. Wij zullen dan je geretourneerde artikelen naar je terugsturen.